.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هيئت اقتصادي مازندران راهي روسيه مي شود

 رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران محمدپور از اعزام هیات اقتصادی مازندران به کشور روسیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت : در بازار روسیه رقبای جدی حضور دارند ، به همین دلیل تجار و صادر کنندگان ما باید علاوه بر کیفیت به بسته بندی و قیمت نیز توجه کنند.

به گزارش مهر ،محمد محمدپور عصر چهارشنبه در نشست تشريح سفر جمعي از مسئولان استان به روسيه گفت: پس از تحریم روسیه توسط  آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا اکنون بهترین زمان برای در دست گرفتن بازار این کشور توسط ایران است که به همین منظور یک هیات تجاری از جمهوری اسلامی ایران به محوریت مازندران عازم روسیه شد.
وی با تشریح سفر اخیر که اواخر شهریور ماه توسط هیات تجاری مازندران  به روسیه انجام گرفت گفت: با حضور در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه فضا برای پیدا کردن طرفهای تجاری بسیار مناسب بود.
 
وی هدف از سفر این هیات تجاری به روسیه را شرکت در نمایشگاه و معرفی محصولات و تولیدات استان و ایران و برگزاری دیدارهای تجاری با دیگر کشورهای شرکت کننده و بنگاههای تجاری روسیه برشمرد.
 
محمدپور با اشاره به این که غرفه های زیادی از ایران در این نمایشگاه شرکت داشتند گفت : شرکت بزرگ کاله از مازندران بزرگترین شرکت تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه روسیه بود.
 
این مقام مسول گفت : تفاهم نامه های خوبی برای صادرات میوه سبزی ولبنیات مازندران صورت گرفت، همچنین با توجه به اینکه مازندران در تولید مرغ  و لبنیات  کشور سهم بزرگی دارد مقرر شد سازمان صنعت معدن و تجارت به دنبال اخذ مجوز صادرات این دو محصول به روسیه باشد .
 
رئيس سازمان صنعت، معدن  تجارت مازندران با بیان این که در سفر اخیر رایزن اقتصادی ایران مسئول پیگیری اخذ مجوز صادرات محصولات کشاورزی ،شیلات ،لبنیات و طیور به روسیه بوده گفت:مقرر شد در نشست آینده روسای جمهور دریای خزر در آستاراخان به این موضوع رسیدگی شود.
 
وی با تاکید بر این که امنیت برگشت سرمایه  سرمایه گذاران به روسیه باید لحاظ شود افزود: بخش خصوصی نیز از این فرصت به دست آمده بر اساس ضوابط و مقررات به نفع خود و استان استفاده کنند.
 
محمد پور گفت : در سفر اخیر به روسیه ، امنیت برگشت سرمایه صادر کنندگان ، توجه به حمل و نقل بویژه ترانزیت دریایی مورد توجه قرار گرفت و یک شرکت ترانزیتی هندی هم آمادگیش را برای همکاری با صادر کنندگان ایران اعلام داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه چند فروشگاه زنجیره ای بزرگ نیز برای عرضه محصولات ایرانی در روسیه اعلام آمادگی کردند ، افزود : شورای برند هلال ایران در روسیه نیز آماده همکاری و مشارکت شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود : در حال حاضر در مازندران با مشکل نبود تکنولوژی پیشرفته برای بسته بندی مواجه نیستیم و بسته بندی فعلی بر اساس انتخاب صادر کنندگان صورت می گیرد و لازم است آنان در انتخاب نوع بسته بندی بیشتر دقت کنند.
 
وی گفت : صادرات محصولات ابران باید شامل کالاهای باکیفیت باشد چرا که روسیه اجازه ورود کالاهاي بي كيفيت را نمی دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.644 seconds.